Виховний захід - Загальне <!--if(Розробки виховних заходів)-->- Розробки виховних заходів<!--endif--> - Все для вчителя - CАЙТ ПЯТЫХ Е.И.
Меню
Нам пишуть
    
   Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Гості з 25.04.11
Хто в гостях
Підручники онлайн

Підручники онлайн
Реєстрація сайту
Главная » Файлы » Розробки виховних заходів » Загальне

Виховний захід
06.03.2013, 20:17
                                                    Практикум «Ти не один» 
Мета. Формувати уявлення учнів про права дитини. Розвивати бажання знати та захищати свої права. З’ясувати сутність виразу «Ти не один». Вчити аналізувати ситуації та вміти знаходити методи розв’язувати конфліктних ситуацій у школі та вдома. Допомогти знайти відповіді на запитання учнів щодо проблемних взаємин та шляхи уникнення агресії як у школі, так і вдома. Сприяти вихованню доброзичливих, толерантних відносин з однолітками, батьками, вчителями. Розвивати вміння грамотно та послідовно висловлювати свою думку, відношення до певної ситуації.

Проблемні питання. Як запобігти насильства у повсякденному житті? Що робити та куди звернутися за допомогою?

Хід заняття
І. Вступна бесіда.
Сьогодні на виховній годині ми з вами подискутуємо на тему: «Захист дитини від усіх форм насильства». Ми з вами маємо можливість виявити різні позиції з нашої теми. Згадаємо правила проведення дискусії:
- говоріть по черзі, а не всі разом;
- не перебивайте того, хто говорить;
- поважайте всі висловлені думки;
- критикуйте думки, а не особу, яка їх виразила;
- не відходьте від теми дискусії;
- намагайтесь заохочувати інших до роботи.
ІІ. Слово вчителя.
Декларація прав дитини прийнята організацією ООН у 1959 та затверджує права дітей на розвиток особистості. (далі зачитуються деякі пункти декларації).
ІІІ. Бесіда про права дитини та її обов’язки.
Якими з прав вам довелося користуватися? Дітям потрібна особлива турбота, бо вони формуються, ростуть, пізнають себе та навколишній світ. Саме вам потрібна турбота, а не насильство. Ніхто не має право змусити людину змінити погляди, переконання. Життя кожного складається по-різному, але ніхто не має право порушувати права інших. Чи порушують ваші права вдома та в школі?. Чи доводилося вам бачити, як порушувались права інших людей? Куди звертаються за допомогою? Що означає вираз «Ти не один?». Як ви поєднуєте в своїй поведінці «хочу» та «повинен»? З якої причини, на вашу думку, можливі випадки насильства? Наведіть приклади випадків приниження людської гідності.
ІІІ. Дискусія «Насильство та агресія».
Насильство та агресія – проблема, про яку потрібно говорити постійно. Проблема насильства – психологічна та юридична. Наше з вами завдання – зробити світ менш жорстоким, а дитинство – безпечним. Агресія супроводжує нас усе життя. Людині важка розібратися у причинах агресивної поведінки, знайти оптимальні шляхи вирішення конфліктних ситуацій.
Давайте з вами згадаємо ситуації, які можуть визвати агресію:
- старшокласник вимагає гроші у молодшого школяра;
- батько ображає матір в присутності дитини;
- Матір сварить і б’є сина за неуспішність в школі;
ІV. Аналіз ситуацій.
Існує фізичне та психологічне насильство, яке викликає агресію. Давайте проаналізуємо ситуації та визначимо вид насильства. Доведіть свою думку.
1. Однокласники відшмагали свого товариша, який був слабкішим за них.
2. Старшокласники лякають учнів початкової школи.
3. Учні оголошують однокласнику бойкот.
4. Учні відмовляються виконувати вимоги класного керівника.
5. Учень насміхається і принижує ученицю, родина якої має невеликий достаток.
6. Група дівчат поширює плітки про свою однокласницю.
7. Учні класу знають, хто зробив шкоду, однак мовчать, коли вчитель звинувачує їхнього однокласника (Хто винен і чому).
Наведіть приклади своїх ситуацій, які виникають поза школою.
Висновок. Схоже, що майже кожна наведена ситуація містить агресію.
V. Групова робота.
Клас поділяється на групи. Кожна група бере тематику конфліктних ситуацій, які виникають в родині, серед друзів, на вулиці. Створюють діалоги. Ситуації озвучуються, аналізуються. Виясняють, де порушуються права дитини.
VІ. Підсумок заняття.
Ми виділили найтиповіші проблеми. У вас на столах лежать умовні «камені спотикання». Напишіть на зворотній стороні шляхи подолання цих проблем. Всі «камені» вивішуються на дошці під назвою «Боремося проти насильства».
Категория: Загальне
Просмотров: 1207 | Загрузок: 0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Міні-профіль
Среда
07.12.2016
13:35


Погода
Цікаво знати
Дистанційне навч.
Хостинг фотоальбомов
Код кнопки
Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни


Обміняємось кнопками


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!

Посетители за день

    Скільки нас?
Зарег. на сайте: Всего: 3168
Новых за месяц: 8
Новых за неделю: 2
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0
Из них:
Администраторов: 1
Модераторов: 0
Проверенных: 5
Обычных юзеров: 3153
Из них:
Парней: 477
Девушек: 2691
Поиск