Відкритий урок з математики у 2 класі - Математика <!--if(Розробки уроків)-->- Розробки уроків<!--endif--> - Все для вчителя - CАЙТ ПЯТЫХ Е.И.
Меню
Нам пишуть
    
   Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Гості з 25.04.11
Хто в гостях
Підручники онлайн

Підручники онлайн
Реєстрація сайту
Главная » Файлы » Розробки уроків » Математика

Відкритий урок з математики у 2 класі
16.03.2011, 21:00

Відкритий урок з математики у 2-В класі

2010-2011 навчальний рік

 

Тема.  Утворення й назви чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89. Знаходження значень виразів з дужками. Розв’язання простих та  складених задач.

 

Мета:

  • формувати предметні компетенції: вміння рахувати цілими десятками; розширювати знання дітей про числа першої сотні; вправляти у складання виразів з текстовою умовою;
  • розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, пам’ять; пізнавальні інтереси;
  • прищеплювати  уважність, охайність і старанність у роботі, інтерес до спостереження за навколишнім середовищем, любов до тварин і птахів;
  • виховувати любов до українських народних казок, бажання читати якнайбільше. 
Обладнання:

картки успіху(див.додаток), казкові герої, набірне полотно, запис пісні "Навіть неприємність не засмутить нас"(з мультфільму про Кота Леопольда).


І. Привітання.   Любі гості –  вчителі,

Низький уклін вам до землі!

Дуже раді вас вітати,

Щастя, радості бажати!

Добре, що прийшли до нас –

У чудовий другий клас!

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

 Слово вчителя.

    -Діти! Сьогодні у нас незвичайний урок! Ви бачите скільки гостей завітало до нас. В тому числі  і завітав  на урок казковий герой. Він хоче взяти із собою в казку тих діток, які люблять математику, хочуть багато знати, які вміють писати гарно, красиво. А який це герой, спробуйте відгадати загадку.

Сьогодні у нас незвичайний урок.

У казку ми зробимо ще один крок.

У казку, де живе чарівний, добрий,

Такий рум’яний ….   ( колобок )

(виставляю на набірне полотно малюнок колобка)

   - Отже, вирушаймо в дорогу, часу в нас небагато. А для того, щоб дізнатися, хто піде разом з Колобком, виконаймо завдання.

1. Робота за індивідуальними картками ( три учня працюють біля дошки записують розв’язок до задачі)

Картка 1. У гаражі стояло 11 машин, 6 машин поїхало, а 4 приїхало. Скільки машин стало в гаражі?

Картка 2. В одному кошику 7 яблук, а в другомуна 3 яблука менше. Скільки яблук в обох кошиках?

Картка 3. У пеналі лежало 18 олівців. 10 олівців витягнули з пенала, а 6 поклали. Скільки олівців стало в пеналі?

 

2.Перевірка роботи за картками(оцінювання в картах успіху)

 

 

3. Усна лічба.

* Полічи від 25 до 36, від 39 до 29, від 20 до 39.

* Назви сусідів числа 30,34,28,37.

* Суму чисел 6 і 7 зменшили на 3 (10)

                                Виставлення оцінок в картах успіху.

- Всі впоралися, тому всі вирушаймо в дорогу. А щоб нам легше було йти і настрій був гарний давайте заспіваємо пісеньку Кота Леопольда. А на згадку про нашу подорож ми на уроці малювання розфарбуємо цей малюнок.

     (Діти співають пісню «Навіть неприємність не засмутить нас» )

 

ІІІ. Робота над новим матеріалом.

 - Діти, а хто це до нас завітав? О, та це ж Мудра сова. Послухаємо, що вона нам цікавого розкаже.

  Сова.

 - А чи знаєте ви, що тварини готуються до зими по – різному : перелітні птахи – ластівки, шпаки, зозулі, лелеки, стрижі, соловейки – відлітають; горобці, голуби, ворони – не залишають своїх домівок, а деякі птахи прилітають до нас на зимівлю. Це червоногруді  снігурі, чижі, щогли. Теплими стає хутро звірів. У зайців перед зимовими холодами хутряна шуба стає білою. Непомітними тоді вони стають для ворогів. Скрутно стає ведмедям, їжакам , борсукам – немає корму, тому готуються вони до зимового сну – сплячки.

- Давайте допоможемо нашим лісовим друзям приготуватися до зими!

 

1. Підготовча робота.

У білочки  було три десятки горішків, якщо вона ще дев’ять знайде, скільки в неї стане. (39). Правильно!А якщо ще один? 40. Молодці!

 

2. Пояснення нового матеріалу.

А ось їжачиха, спинка з голочок. Набрала вона  три десятки яблучок і хоче ще 10 взяти. Нумо, порахуймо, скільки ж всього буде(40). Правильно, діти! Отже, зробимо висновок: якщо до 39 додати ще один , буде 40. А якщо до 49 додати один буде…(50). До 59 – один 60, до 69 – один 70, до 79 один – буде 80.

 

3. Первинне закріплення.

- Ой, подивіться, хто нам зустрівся на шляху? Та це зайченятко спішить до своїх маленьких діток. А що ж він несе в мішку? Давайте подивимось!

а) робота за підручником. № 219 – 222.

 

 

б) робота за таблицею розрядів.

Діти по черзі виходять до дошки й виставляють запропоновані учителем числа в таблицю. Кожного разу називають, скільки в числі десятків і скільки  одиниць.

                                     Виставлення оцінок у карти успіху.

 - Молодці, всі працювали гарно! А чи не хочете відпочити?

 

 ХВИЛИНКА РЕЛАКСАЦІЇ. Діти співають пісеньку про Сонячного зайчика та виконують рухи під музику.

 

ІY. Розвиток математичних умінь.

- Діти, поки ми співали, Колобок покотився далі і зустрів …………….. Лисичку.

Лисичка. Колобок математичний,

Ой, ой, ой, і не пшеничний,

Приклади у голові!

Ой, розказуйте мені!

Зараз приклади оці

Похрумтять у животі.

1. Розв’язання прикладів з дужками. Змагання.

Робота на картках. Діти по черзі обчислюють по одному прикладу і передають по ряду далі. Експерти (призначені діти) перевіряють роботи.

16+(4-2) =___

 17-(4+3)=___

5+(6+7)=___

(5+4)-9=___

20-4+3=___

13+4-2=___

20-10+10=___

(6+8)-4=___

12-6+5=___

17-(10+7)=___

 

 

- От Лисичка, яка хитра, вона думала, що ми не впораємось. А ви, діти, молодці, не дали нашого Колобка з’їсти.

Звучить мелодія, входить ведмедик.

- Так, так, так! А хто це такий стурбований нам назустріч іде. Та це  ж Ведмедик.

Ведмедик.Щастя котиться до мене,

Вовчик правду говорив,

В нього ж тільки голова,

А розумна ж – ой яка!

Колобочку, поможи,

Цю задачу розв’яжи.

Їсти я тебе не стану,

Може ще й в пригоді стану.

 - Діти, давайте допоможемо!

2. Розв’язання задач № 225, 227

- Молодці, діти, ви всі впоралися із завданнями, які стояли на нашому шляху. Колобок задоволений та всіх, всіх бере із собою в казку і сподівається, що ми всі зустрінемося на уроках читання, коли будемо читати українські народні казки.

 

Y. Підсумок уроку.

Цікаві задачі від Кота Леопольда.



Категория: Математика | Добавил: Elena
Просмотров: 10475 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1
Всего комментариев: 1
1 аватарка   (27.09.2012 18:17)
А як виглядає карта успіху?

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Міні-профіль
Воскресенье
04.12.2016
13:13


Погода
Цікаво знати
Дистанційне навч.
Хостинг фотоальбомов
Код кнопки
Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни


Обміняємось кнопками


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!

Посетители за день

    Скільки нас?
Зарег. на сайте: Всего: 3167
Новых за месяц: 9
Новых за неделю: 1
Новых вчера: 1
Новых сегодня: 0
Из них:
Администраторов: 1
Модераторов: 0
Проверенных: 5
Обычных юзеров: 3152
Из них:
Парней: 477
Девушек: 2690
Поиск